- Erraz sortu ditzakegu pizgarriak diren sistemak.
- Alda ditzakegu arazorik gabe programatutako ariketa lortu nahi dugunaren arabera.
- Sistema honen bidez ikasleek erraz ulertzen dute akzio eta ondorioa, emaitzak zuzenekoak direlako.
- Gamifikazio oinarritzen da teorioa konduktistetan eta honen emaitzak neurtu ditzakegu.
- Klasearen helburua dago, gehienetan, oso argi. Ikasleek errazulertu dezakete haien zeregina.
- Klasearen portaera hobetzen du.
Blog honetan landuko dugu gamifikazioa: Zer da? Nola sartu dezakegu klasean? Bereziki irakasleentzat dago bideratuta.
viernes, 27 de noviembre de 2015
Gamifikazioaren abantailak eskolan
Gamifikazioa erabiltzea eskolan zenbai abantaila ditu, adibidez:
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario